Barfota i snårskogen.

Hände nå't idag? Försöker minnas. Var på Siba på lunchen och kollade in Asus EE PC. En liten söt rackare med Linux. Impulsköpte inte ens bluetoothadaptern som reades. Trots att jag för inte så länge sedan tänkte köpa en likadan till fullpris. Hon den där utanförjobbettjejensomcyklar stirrade på mig genom jobbfönstret i en väl lång stund i morse. Kändes ju bra då men vid senare eftertanke måste hon ha kollat frisyren i fönstret som just då såg ut som en spegel. Analytisk som jag är så får jag gå ut och kolla vid samma tid i morgon hur det ser ut.
Nu sitter jag och laddar för tidiga kvällspasset. Ner med traktorn i skogen och lasta björkstammarna jag fällde och kvistade igår. Sen kapning och klyvning. Nu har ju myggen kommit som alibi för att slippa gå ut och klippa får vid 22:30. Kortbyx- och barfotaberoendet kommer snabbt som attan. Innebär att jag måste ner i skogen NU för att slippa myggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0