Dags att rannsaka dagen, har något vettigt utförts?

Vad hände egentligen denna dag? Om man börjar med det som är bra så klippte jag sonens hår, det var hög tid. överenskommelsen är så att om jag får klippa hans hår så få han köpa någon liten legogrej. Klippningen gick bra och sedan skulle vi ändå åka en sväng mot köptemplen. Det blev en liten legosats med två riddare, en katapult och ett skelett med en skeletthäst. Skumma grejor men sonen älskar det.
Jag klippte en del av gräsmattan och lite av djungeln mot grannen. Den del av min tomt som ska återerövras. Jag måste se till att fixa bilder av hur arbetet fortskrider. Nyligen  grävde jag bort stubbar med traktorn och då blev det lämpligt nog en grop som antingen kan fungera som fälla för hans halvblinda framfart med bilen eller en naturlig avgränsning.
Kiezlowskis Dekalogen om sabbaten gick på Axess, den skumma tv-kanalen. Jag gillar verkligen Kiezlowski så den var ett fynd på lördagskvällen.
Efter det så mekade jag med en annan blogg någon annanstans och så det här då.
Lika bra att gå och lägga sig och satsa på revansch i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0