tisdag

Nära nu. Planerad avfärd till jobbet var 07.00 men det håller nog inte. Hästarna ska ha nytt vatten och fåren kanske också. Bäcken dom brukar dricka i börjar bli torr. Checklistan inför avfärd snurrar i huvudet. Stöldskyddat traktorerna, nej. Suck, varför finns det tjuvar? Fort knox, mitt uthus, måste låsas med alla lås. Borde nog sätta upp en vägbom ända uppe vid stora vägen. Jag tror inte grannarna vet att vägen är samfälld mark. Dom går nog att lura i att det är min mark och att dom saknar servitut om dom gnäller om en bom. Å andra sidan tycker dom kanske det är bra. 3 bor i Stockholm och 2 i Sundsvall och inbrott har förekommit.
På med arbetskepsen och handskarna igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-03 @ 07:10:14
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0