Uppförsbacke

Rotade fram min tio år gamla cykel. Den är fortfarande i nyskick. Allt fungera oklanderligt. Den var dyr då men kvalitet är ju alltid att föredra om man har råd. Tyvärr är det dyrt att vara fattig. Man måste köpa skit som går sönder och så får man köpa nya skitgrejor som går sönder o.s.v.
Jag har alltid bott på kullar och tyckt att det varit jobbigt den där sista biten på cykelturen för att ta sig hem. Nu har jag tagit det där till en ny dimension, 1,5-2 mil uppförsbacke oavsett åt vilket håll jag kommer från.
Åkte förbi kvarterskrogen och kände ett visst sug efter en liten vilopaus men det blev inget. En annan dag kanske.Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bortglömd GW-bok jag hittade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0